mercoledì 27 marzo 2013

LI ZITI NNAMURATI TE NA FIATA



Subbra ddo segge nui stamu ssittati,
 e intra all'occhi 'nde guardamu
comu dò nnamurati.

Ma quandu è arsu e l'amore miu ole cu bbia,
cerca cu sse bbicina
all'acqua te la fonte toa.

 La mamma toa 'nde guarda sutta occhiu
e quandu iddhra nu guarda
cercu tte toccu subbhra allu scinucchiu.

Se esse poi cu bascia all'audhra stanza,
cercu me bicinu alla seggia toa
 cu 'ncurtiscu nu picchi la distanza.

Lu core poi me batte a mille all'ora,
quandu la manu mia
cu lu core tou rria cu se sfiora.

La mamma toa 'nde guarda te luntanu,
ma gheu sempre te chiui
 a tie cercu me 'mbicinu.

Ulia te toccu sutta alla suttana,
ma nun c'e' modu riu, 
 la manu toa la mia tene luntana.

Ulia te tau nu baciu subbra li musi toi,
e magari chiui te unu, puru ddoi.

Guardu l'orologiu comu fusce
e lu core miu,
nu se dae pace.

A riata l'ura ca tocca me 'ndau
e ddhru baciu sulli musi
nu riu 'ncora te lu tau.

Te guardu 'ntra l'occhi
e me stringi forte la manu,
ma la mamma toa 
 'nde guarda sempre te luntanu.

Iddhra però la sape, ca te la fija soa
 su nnammuratu  
e lu sguardu te n'auddhra parte gira 
pe nu sulu minutu.

Lu core miu me pare ca 'mpacciutu,
quandu li musi toi
alli mei hai 'mpuggiatu.

E  finalmente biu 
alla fonte chiù duce ca truai,
 biu tanta te ddhr 'acqua,
ma nu me binchia mai!!!!!!


(traduzione)

Sopra due sedie noi stiamo seduti
e negli occhi ci guardiamo 
come due innamorati.

Ma quando l'amore mio ha sete
cerca di avvicinarsi
alla fonte dell'acqua tua:

La mamma tua ci guarda sott'occhio
e quando lei non guarda 
ti tocco il ginocchio.

Se poi esce per andare nell'altra stanza,
cerco di avvicinarmi con la sedia 
e riduco la distanza.

Il cuore mio poi mi batte a mille all'ora,
quando la mano mia 
con il seno tuo arriva a sfiorarsi.

La mamma tua ci guarda da lontano,
ma io sempre di più a te
cerco di avvicinarmi.

Vorrei toccarti sotto la sottana,
ma non ce modo di arrivarci
la mano tua la mia tiene lontana.

Vorrei darti un bacio sopra le labbra tue,
e magari più di uno,
pure due.

Guardo l'orologio come corre
 e nel cuore mio
più non c'è pace; 

E’ arrivata l'ora che me ne devo andare
e quel bacio sulle labbra
non ti riesco ancora a dare:

Ti guardo negli occhi 
e ti stringo forte la mano,
la mamma tua ci guarda sempre da lontano.

Lei però lo sa, che della figlia sua
 io sono innamorato
e il suo sguardo da un'altra parte gira
per un solo minuto.

Il cuore mio sembra sia impazzito,
quando le labbra tue
alle mie hai appoggiato.

E  finalmente 
dalla fonte più dolce che trovai,
bevo tanta di quell'acqua,
ma non mi sazia mai!!!

1 commento: